maanantai 13. huhtikuuta 2015

Kevät hype


 kuulumisten päivittelyn aika? 

Koululla meillä on taas jakso vaihhtunut ja viikko sitten meillä alkoi taas iloinen työssäoppimis jakso. Itse olen sen jakson kokonaan todennäköisesti Nakkillassa. Kyllä täällä varmaankin hommaa riittää. 
Toinen mullistava asia on, että saan ajokortin ensi keskiviikkona…jos en ryssi inssiä! Aaah olen odottanut niin kauvan, että pääsen ajamaan autoa! Pitäkää siis mulle peukkuja, että kaikki menisi inssissä nappiin. 

Oletteko muuten huomanneet, että ei ole enää kuukauttakaan aikaa, kun ensimmäiset kesä tanssipaikat aukeavat! Aivan mahtavaa kesä tulee! Viikonloppunakin oli launtaina aivan huippu törkeän nätti keli. Pian on jo varmasti puut kunnon lehdessä, kun silmut alkavat olla jo todella pulskia ainakin Turun suunnalla. 
Tässä samalla voisin kysäistä, että olisiko teillä kiinnostusta nähdä välillä jotain luontokuvia? Nyt kun alkaa tuolla ulkona taas vihertämään ja ns. elämä voittamaan… Nyt meinaan minulla saattaisi olla innostusta ja aikaa kuvaillakkin pihalla.  Tai jos jolla kulla on jotain ideaa, tai ajatusta mistä haluisi minun kirjoittavan tai kuvaavan. Aina saa ehdottaa! 

Osallistuin tuossa viime vai edellis viikolla aikani kuluksi  lorealin kilpailuun miss punky. Haasteita kisassa on monta ja itse tein niistä kaksi ja osallistun instagramin kautta. Kuvaani voit käydä äänestämäss tästä linkistä.

Tässä samalla voitaisiin vähän käydä taas läpi biisejä joita olen viime aikoina kuunnellut. Lista on tällä kertaa aika Antti Raiski painotteinen. Mutta on siellä onneksi kolme biisiä muiltakin esiintyjiltä. Veikkaan kyllä, että naapurini saattavat olla jo aika kyllästyneita tuohon Antti Raiskin matkaaja albumiin...







Tällä kuvalla voitin jo tuotepalkinnon miss punky kisassa.. :)  linkki tässä kuvaan! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti