lauantai 21. maaliskuuta 2015

Tanssilava muistojen, minun kanssain vanheten....




Näin syntymäpäivän kunniaksi voitaisiin ruotia mahtavaa matkaani tanssilavoilla. Onhan niissä tullut jo aika monta vuotta pyörittyä.Matkan varrella on nähty ja koettu vaikka mitä! Välillä on itketty ja naurettu. Silti en vaihtaisi tätä harrastusta pois!
Tanssimaan olen opetellut kunnolla vasta viimeisen vuoden aikana. Vielä on todella paljon opittavaa ja nähtävää! Olenkin siis jo aivan valmiina tulevaan kesään ja kaikkeen siihen mitä uutta opin tanssin saralla ja muutenkin! 
On hienoa miten paljon olen saanut uutta sisältöä elämääni tansseissa käymisen kautta. Pitkästä aikaa voin taas sanoa ihmisille, että minäkin harrastan jotain! Sillä olen viimeiset vuodet ennen humppaa ollut harrastamatta mitään. 


Tämä yllä oleva kuva on vähän, kuin kaiken alku! Kuva on otettu ensimmäiseltä humppakeikaltani Valasrannalta! Olin tuolloin 12 vuotta! ....Olen ehkä hieman muuttunut noista ajoista. Ainakin hiukset ovat kasvaneet reilusti pituutta! 
Rakastan kyllä tuota hiustyyliä mikä minulla oli tuolloin... Jos vain malttaisin niin leikkaisin kyllä tuon mallin takisin! 




Olen myös ylittänyt itsene, sillä uskalsin mennä Neljänsuoran kanssa lavalle laulamaan mansikkaa ja valkoapilaa! Aivan mahtava kokoemus, vaikka en osaakkaan laulaa yhtään, eikä minulla ole myöskään siihen ääntäkään. En ikinä vaihtaisi sitä kokemusta pois! Ja olinhan minä silloin pieni tyttönen joka fanitti nelkkuja ihan kybällä! Taisin tuolloin olla joku 13 vuotta! 








Matkan varrelta on kuviakin kertynyt mukavasti ja blogin puilellakin niitä on nähty jonkin verran. Väkersin kuitenkin kuvakollaasin johon koitin kerätä suurimman osan keikoilta otetuista kuvista...Toki niitä olisi enemmänkin, mutta osa meni vanhaan konen mukana ja toiset taas eivät ole julkaisukelpoisia. 

Näistä tunnelmista on hyvä jatkaa eteenpäin kohti uusia tansseja ja kommelluksia! Nokka suuntaa maanantai illalla viking grace:lle jossa sitten pieni muotoisesti juhlin synttäreitäni. Esiintymisen hoitaa tietysti Hurma! <3 





6 kommenttia:

  1. Hmm pitäisköhän sitä itekki lähtiä kesällä kokeilemaa tansseja... sait nyt kyllä polttelemaan tän meikäläistäki! :D

    Ja onnea synttärinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin pitää! :) sieltä saa niin paljon irti ja sisältöö omaan elämään! itte en kadu yhtään et lähin lavoille aikanaan <3 Suosittelen lämpimästi jos yhtäänkin kiinnostaa :)

      Poista
    2. No hemmetti :D Pittääpä lisätä toi mun bucket-listalle kesälle! :)

      Poista
  2. tää oli tosi kiva postaus! :-) mä niin tykkään tost kuvasta missä me ollaan jassen ja jussin kaa, se on niin söpö! :-D olis kiva jos kertoisit jossain postauksessa vielä tarkemmin koko sun tanssilavataipaleen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juh se on aika IHQ kuva XD Pitää pistää korvantaakse! :)

      Poista