perjantai 13. maaliskuuta 2015

Hups! Miten kävikään?

Kävi vähän ohrasesti viikonloppuna humpattomat viikonloput projektin kanssa.
Lauantai "aamulla" löysin itseni tilanteesta, jossa nousin sängystä ja laitoin noin kymmenessä minuutissa kamat kasaan, vaatteet päälle ja söin. Sen njälkeen olinkin kovaa kyytiä matkalla kohti Koskea. 
Lopullinen määränpää illalla oli Auran Nuortentalo. Sanni vain sai minut ylipuhuttua liian helposti mukaan! Olenko vähän vietävissä?  
Päivään mahtui monenlaista puuhaa ennen, kuin matka Auraan alkoi. 

Tällä kertaa minä jopa kerkesin keskittymään kokonaan tanssiin ja ihmisten kanssa rupatteluun, koska minähän olin jättänyt kameran kotiin. Keikkakuvia ei siis tiedossa...Sniif....Nyt pitää tyytyä vain siihen mitä olen räpsinyt puhelimella. Onhan sekin parempi, kuin ei mitään! 

Lavan puolella siis esiintymässä oli minulle aivan liian tuttu Neljänsuora. Kuitenkin vastapainona toisellapuolella lavaa soitti minulle ihan uusi kokemus livenä In the Mood ja Suvi Karjula. 
Neljänsuora meni ihan kivasti siinä, kun ei ollut pitkään aikaan nähnyt. Neljänsuora veti kaksi uutta biisiäkin tulevalta levyltä ja toinen biisi on nimeltään sydän puhdasta multaa. Tuon biisin jotkut ovatkin saattaneet sattumalta jo kuulla iskelmän ennakkosoittona noin kaksi viikkoa sitten.
 In The Moodiin en oikeen saanut minkään laista otetta. Kyllä se siinä meni, mutta rytmin epäselvyys bugg biiseissä oli vähän haittaavaa...Tai sitten en vaan osannut kuunnella oikeaa rytmiä. Onneksi siitä kyllä yli päästiin! 
 Kuitenkin minulla oli aivan huippu hauska ilta! Kiitos mukana olleille siitä ;)  





Ihanat karvakamut Afi ja Vendi... Näillä pilkuilla on tapana unohdella karvojansa joka paikkaan! :D
Siltin ne on niin ihana adhd kaksikko! <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti