torstai 7. elokuuta 2014

Paluu arkiseen arkeen...


Tänään siis se loma loppui virallisesti, sillä joudun palaamaan koulun penkille. Minua ei olisi kyllä yhtään haitannut, jos loma olisi vielä jatkunut pidempäänkin....

Aamulla herääminen oli aivan kamalaa, koska on koko kesän tottunut nukkumaan miten sattuu...Ja helppoa siitä ei tehnyt myöskään unien laatu.... silla en saanut oikeen nukuttua, kun täällä kämpässä on niin kuuma! Ja kaiken lisäksi talon uudet asukkaat päättivät pitää bileet..Kiitos siitä heille... Mutta eipä nämä syyt paljoa auta sillä sinne kouluunhan on mentävä. Ja kyllä minä sitten siitä ekasta päivästä onneksi selvisin kunnialla kaikesta huolimatta. Aamulla jopa ajattelin, että päiväni pelastus olisi se että siaisn juoma-automaatista kylmän batteryn...mutta yllätys konetta ei oltu täytetty kesän jälkeen...pieni ketutus siinä vaiheessa....:D

Tänään myös ostin liput Kyösti Mäkimattilan ja Varjokuvan konserttiin Lallintalolle! Olen siitä niin innoissani ja sain vielä hyvältä paikkaa paikankin! Sieltä sitten kuvaa varmasti tulossa ja silloin viimeistään nään Juhon uuden kontrabasson <3! 






Kirje Yleltä hämmensi minua, kun saavuin kotiin..kummastelin sitä kauvan enne kuin kerkesin avata sitä...sisältä paljastui Summerin fanikortteja 3kpl joissa yhdessä teksti "Yllätys :) <3 -Johannes" Sitä naurun määrää, sillä en osannut yhtään odottaa moista! Johannekselle kiitos päivän piristämisestä!




Kai me nähdään täällä?  :3 

2 kommenttia:

  1. Hei aivan käsittämättömän ihana muki!! <3 Mä kävin tsekkaamassa kontrabasson eilen, hyvältä näytti ja kuulosti :) Pitäis vissiin itsekin alkaa asennoitua siihen että maanantaina takaisin arkeen... :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks okki se on mun aarre! Kun näin sen ebayssa ni rakastuin siihen heti..oli pakko tilata se! :D uuuhhh!! onneks nään ne lutuset ens kuussa viimestään! :3 mjooo kannattaa samalla myös laittaa unirytmi kuntoon helpottaa elämää :D

      Poista