torstai 21. elokuuta 2014

Mitä kuuluupi?




Mitä minulle kuuluu?  

Minulle kuuluu aika hyvää, vaikka nyt tuntuu, että on kaikenlaista vireillä ja koulussakin pikkuhiljaa alkaa aika lahjakkaasti pitämään kiirettä. Odotan kuitenkin sitä koulun kiireistä aikaa innolla, sillä meillä on nyt tämä koulussa käyminen ollut sitä että ollaan istuttu koneilla ja oltu facessa...Ja siellä tökitty toisiamme :D 

Kuvat kertovat aika paljon mitä minulle kuuluu...Kuvat ovat nyt tällä kertaa tälläisiä "kämäsiä", sillä nämä ovat kaikki otettu hienolla puhelimellani, jossa on ihan peruna kamera. Epäilen kuitenkin, että se ei suuremmin ketään haittaa... Kuvat on räpsitty kaikki viime ja tämän viikon aikana. Jotkut huomaakin, että pari kuvaa on otettu viime viikonloppuna, sillä esakallion ranneke...

Olen tällä viikollo vetänyt lonkka enemmän varmaan kuin laki sallii. Sillä joka päivä kun olen tullut koulusta kotiin olen laittanu spotifyn hiljaselle soimaan ja mennyt sänkyyn lepäämään...ja olen muuten joka kerta nukahtanut! Sellaiset 1-3h päikkäreitä tullut sitten vedettyä joka päivä. Sallittakoon se tällä viikolla... yritän sitten ensi viikolla repiä itseäni niin, että en menisi sinne sänkyyn pyörimään päivällä.

Tällä viikolla myös aloitimme koulussa Figuuri-lehden suunnitelun! Olen niin innoissani siitä projektista....Luokkamme tavoite onkin saada aikaan kaikkien aikojen eeppisin Figuuri! Nyt kun vielä on oppilaitoksemme 30-vuotis juhlavuosi taij jotain sellasta jännittävää...?  Odotan niin innolla mitä kaikkea saamme aikaan! Muista koulu jutusta ei sitten enempää puhutakkaan... alkaa mennä käpy Ny-yrittäjyyden kurssiin....

Viikonlopun suunnitelmiani

UhuuU!! Nyt on niin jännittävät viikonlopun suunnitelmat, että huh huh! Okei tuo oli ehkä vähän liikaa luvattu... Oikeasti viikonloppuni tulee olemaan vähän erillaisempi, kuin yleensä.... mutta näillä näkymin ei ole mitään suurempaa eeppisyyttä tulossa. Olen siis suuntaamassa huomenna lapsuuteeni maisemiin! Siitä on olemassa ristiriitaiset tunteet, mutta loppujen lopuksi on kiva mennä sinnekkin aikaa viettämään ja nähdä yksi lapsuuden ystävistäni! En ole häntä pitkään aikaan nähnyt ja olenkin innoissani kun nään hänet taas pitkästä aikaa! On varmsti kiva vaihtaa kuulumisia pitkän ajan jälkeen! Ajattelin myös tehdä postauksen viikonlopustani ja siksi otankin kameran mukaan ja yritän kuvata teille joitakin jännittäviä kuvia...ainakin meidän koirasta, jos en muusta :D Toivottavasti minulle tulee kiva viikonloppu ja siitä saisi teillekkin aiheen kirjoittaa. Humpalle siis ei tänä viikonloppuna mennä, mutta kyllä sinnekkin sitten taas myöhemmin kerkiää! 









2 kommenttia: