perjantai 9. tammikuuta 2015

Hiljaista...?

Oho! Olempas minä elänyt aika kauvan hiljaiseloa täällä blogin puolella.
Syynä aika  lailla, se että en ole käynyt humpalla pitkään aikaan ja en vain ole yksin kertaisesti tullut mitään järkevää postattavaa mieleen.
Aloitin myös työharjoittelun Kallo Works nimisessä mainostoimistossa. Olen siis iltaisin aina viideltä kotona, niin en ole jaksanut lomankaan jälkeen kehitellä mitään eeppistä.

Huomenna kuitenkin olen matkalla Nakkilaan ja illalla sitten pitkästä aikaa humpalle V2:lle! Eli kaikki sinne tanssimaan Saija Tuupasen ja Myrskytuulen tahtiin! Olisi nimittäin mukava nähdä V2:n tanssilatti taas täynnä iloisia ihmisiä, sillä viimekerralla ihmisiä ei ollut nimeksikään, Siihen verrattuna tietysti miten paljon ihmisiä siellä on ennen käynyt.

Olen myös tämän hiljaiselon aikana löytänyt yhden huippu bändin musiikin uudelleen! Mietin vaan, että miten ihmeessä sellaisenkin voi unohtaa. Kyseessä on siis Palava niminen bändi. Löysin tämän uudelleen, kun kuuntelin vanhoja soittolistojani Spotifysta. Vähän jopa hännemmennyin, kun tajusin joskus unohtaneeni tämän bändin musiikin. Olen tällä hetkellä erityisen koukuttunut biisiin Lasiarkku.
Laulussa on aiva ihana sävel ja rakastankin tuota kilisevien "kellojen" ääntä. Sanatkin ovat minusta kauniit.
Palavan muutkin biisit ovat todella kivoja ja tykkään erityisesti, kun bändin soittimiin kuuluu viulu.
Pitää varmaan lähteä metsästämään jostakin itselle tuo pienessä talossa levy!

Hyvää viikonloppua kaikille! Ja hyviä humppa ehtoita, jos sinulla on sellaisia viikonloppuna tiedossa!

"Kerro että mä näin, vain pahaa unta, ja väärin ymmärsin, kerro että ei kyse ollut meistä, ja kaikki on hyvin, sano että sä näät, mun lasiarkkuun, jossa makaan oottaen, sano että sä suutelet mut henkiin, ja läpi kyynelten, kohta hymyilen....".









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti