torstai 28. elokuuta 2014

Love,Live



Mikko Mäkeläinen ja Myrskylyhty - Annan kaipuuni kuljettaa

"Kevät sade huuhtoo, pois mun yksinäisyyden, 
aamukaste antaa luvan koskettaa,
 mut herättää nyh unesta luokse ihmisen, 
sun ihos kun kuin marenkia vaan, 

Annan kaipuuni kuljettaa, 
annan itselleni luvan rakastaa,
 naulaan kiinni oven yksinäisyyden, mä sieltä lähden,
 ja sen teen viimeinkin itseni tähden,
 annan kaipuuni kuljettaa luokses sun,

avaan oven astun jälleen ulos maailmaan,
 ja mä kauniit sanat sulle runoon teen,
 en palata mä aijo enää surun vankilaan,
 sun silmät on kuin safiireita veen,

Annan kaipuuni kuljettaa,
 annan itselleni luvan rakastaa,
 naulaan kiinni oven yksinäisyyden, mä sieltä lähden,
 ja sen teen viimeinkin itseni tähden, 
annan kaipuuni kuljettaa luokses sun,

kuin kaivannutkin olen lupaa koskettaa, ja kuumaa ihoa,
 ihoa vasten,
 kun öisin tehnyt oon vain kuolemaa, 
syyks annan, mä annan, 

Annan kaipuuni kuljettaa, annan itselleni luvan rakastaa,
 naulaan kiinni oven yksinäisyyden, mä sieltä lähden,
 ja sen teen viimeinkin itseni tähden,
 annan kaipuuni kuljettaa luokses sun.."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Se on kuulkaas taas viikko lusittu ja viikonloppu alkaa häämöttää. 
Itse lähden taas maailmalle pyörimään ja ehkä voisin tansseihinkin eksyä..ei voi tietää.

Tämä postaus oli tälläinen aika randomi, Sillä halusin vain jakaa tuon tekemäni "piirrustuksen" teidänkin kanssa. Tänään olen taas innostunut piirtämään, sillä oli siihen koulussa aikaa...Kolmen tunnin päikkärien jälkeen piirsin sitten lisää....Ja oli muuten aika pitkät päikkärit. Lähti vähän käsistä, joten nyt innolla odotan mihin aikaan uni tulee ehtoolla...

Mutta jokaisella hauskaa viikonloppua ja nauttikaa siitä! :) 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti