sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Rannalle sannalle!



Tänään sitten ajattelin tehdä erillaisen postauksen kuin yleensä! Eli jätetään keikkakuvat ja Hurmat sikseen...
Tänään siis päätin heittää talviturkkini pois...Joo naurakaa vaan en ole vielä "kerinnyt" käymään uimassa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Onneksi sentään vesi oli lämmintä! En olisi kyllä tarjennut alkukesästä uimaan mennäkään, kun olen tälläinen vilukissa.

 Suuntasimme siis Köyliöön Yttilän ottaan uimaan, koska se vaan on niin kaunis paikka ja siellä on yleensä rauhallista uiskennella ja hyppiä hyppytornista.....Ja kuitenkin joku siellä nyt ihmettelee, että miksi lähteä Turusta Köyliöön uimaan....Niin siksi, että olen asunut siellä neljä vuotta. ja meidän mummu asuu edelleen siellä. Köyliö on minulle juuri se kotipaikka vaikka Pyhärannasta olenkin varsinaisesti kotoisin. Kyösti Mäkimattilan laulu suuntatähti muistuttaa aina minua Köyliöstä..en vaan voi sille mitään, että se paikka tulee aina minun mieleeni laulun kuullessani.

 "Jätän sieluni tänne kun lähden, rannan kiviin sen piilotan,
 ja avulla tuon suuntatähden, palaan takaisin uskothan, 
jos viivynkin maailmalla, niin muistathan kuitenkin,
 löydät sieluni kuiskaamalla, näyttää tien tähti sinullekkin..."

 Hyvin hyvin kaunis laulu ja se kuuluu ehdottomasti suosikkeihini!...Se on minut saanut jopa itkemään kahdella keikalla <3 Toiveissani on siis joskus vielä palata takaisin Köyliöön asumaan..Kunhan vaan saan elämäni sellaiseen tilanteeseen, että se olisi järkevää ja mahdollista.

Mutta mutta...sivuraiteet asiasta käytyäni  voidaan jatkaa eteenpäin! 
Kamerankin siis otin mukaani.Enhän minä voisitä ilman lähteä oikeen mihinkään.
Kuvia otin aika vähän, mutta kuitenkin sieltä tuli muutama sellainenkin ruutu jonka voi kanssanne jakaa.

Päätän nyt tähän tämän kesäisen postaukseni! Loppuun kuvat ja pieni videon pätkä! 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti